nasi trenerzy

Jakub Lewandowski


Prezes spółki Pasja G.D.T / Trener / Coach ICC 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego – kierunek „Zarządzanie Ludźmi w Firmie". Absolwent Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor, certyfikowany coach biznesowy ICC, akredytowany konsultant Insights Discovery, certyfikowany praktyk NLP. 

Doświadczenie zawodowe:
Swoje bogate doświadczenie oraz unikatowe kompetencje zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, między innymi w Holandii, Niemczech, Austrii, Czechach i Słowacji. Był między innymi menedżerem Działu Zatrudnienia i Rozwoju Pracowników w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych S.A., ekspertem ds. sprzedaży szkoleń w Walther Meble, trenerem zespołu handlowego Sara Lee House Hold and Body Care Poland, trenerem i dyrektorem sprzedaży w Dr. Oetker i IBM. Autor i współautor unikatowych narzędzi, koncepcji treningów i warsztatów w zakresie strategii prowadzenia firm, zarządzania personelem oraz zarządzania sprzedażą. Prowadzi coaching biznesowy i indywidualne procesy mentoringowe dla top menedżerów. Dyrektor Operacyjny w Warszawskim Oddziale Zarządzania Kadrami, współtwórca i członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Ekspert biznesowy w TVN BiŚ, TVN24, Gazecie Finansowej, Wiadomościach Handlowych, Życiu Handlowym. Prelegent ogólnopolskich konferencjach biznesowych i sprzedażowych. Współautor i inicjator projektów rozwojowych prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Wykładowca na studiach podyplomowych i MBA m.in. w Wyższej Szkole Zarządzania i Przedsiębiorczości im. L. Koźmińskiego, w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach.  

Specjalizacja:
Coach biznesowy. Prowadzi szkolenia z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Pracuje z ludźmi dla ludzi i czerpie z tego ogromną satysfakcję.. 

Największe sukcesy:
Prywatne - szczęśliwa, zdrowa, wspierająca się Rodzina - wspaniała żona i trzej synowie. Harmonia życia rodzinnego i zawodowego. Zawodowe - stworzenie fantastycznego zespołu, w którym pracują prawdziwi pasjonaci, którzy pozwalają innym odkrywać to, co w nich najlepsze i najbardziej wartościowe. Uruchomienie własnego kierunku studiów podyplomowych "Akademia Trenera Biznesu" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, współtworzenie kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży” w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Zdobycie wyróżnienia w konkursie „Polish National Sales Awards” na Trenera Sprzedaży Roku 2008 i zajęcie 2 miejsca w Polsce. Zdobycie wyróżnienia w konkursie Menedżer Szkoleń Roku 2001, Zdobycie przez firmę PASJA nagrody Firma Przyjazna Klientowi – listopad 2012.  

Pasje:
Uwielbia podróże z rodziną, aktywnie wypoczywa, ukończył kilka półmaratonów. Fascynuje się kulturą Wschodu, inspiruje ludzi i wspiera ich w ich dążeniu do szczęścia.  

Tamara Bieńkowska


Trener/Coach/Wykładowca 

Wykształcenie:
Absolwentka psychologii w Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie (specjalizacja: psychologia kliniczna) oraz studiów podyplomowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku: Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji.  

Doświadczenie zawodowe:
Kiedyś dziennikarz PR III Polskiego Radia – posiada karty mikrofonowe najwyższej kategorii, dające prawo prowadzenia programów radiowych na żywo. Doradca - konsultant wielu ośrodków radiowych i telewizyjnych. Wykładowca na studiach podyplomowych w Uniwersytecie SWPS w Warszawie, WSE im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz UMCS w Lublinie. Certyfikowany trener Przywództwa Sytuacyjnego SLIIR oraz Sytuacyjnego Przywództwa Zespołowego wg metody Kena Blancharda. Certyfikowany coach - certyfikat International Coaching Certification w zakresie umiejętności prowadzenia coachingu w organizacji, przyznawany przez International Coaching Company – Lambent do Brasil. Certyfikowany konsultant narzędzia Extended DISC® . Certyfikowany team coach – Norman Benett Academy. Akredytowany konsultant narzędzia Facet5. Trener – motywator zawodników i zespołów sportowych.  

Specjalizacja:
Przywództwo i zarządzanie zmianą, komunikacja i coaching menedżerski, profesjonalna prezentacja, Train the Trainers, wypalenie zawodowe i radzenie sobie ze stresem.  

Największe sukcesy:
Kieruje pracą zespołu Merytorycznego Sparring Partners. Współpracujący z nią partnerzy doszli do swojej pozycji różnymi ścieżkami. Łączy ich twórczy entuzjazm i przyjazny stosunek do ludzi. Komunikatywność oraz odwaga w podejmowaniu ryzyka jak również sprawność radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Współautorka projektów studiów podyplomowych “Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji” w Uniwersytecie SWPS. Od 11 lat prowadzi w Uniwersytecie zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych. Współautorka opracowania “Jak wygrać wybory samorządowe”, w której wspólnie z innymi autorami próbuje zaprezentować pewne obszary strategii wyborczych, które są niezbędne w drodze do sukcesu: kreowanie wizerunku politycznego, metody wykorzystania mediów w działaniach wyborczych czy zagadnienia budowania marki politycznej. W przeszłości z sukcesem zarządzała dużymi projektami w zakresie kultury organizacyjnej. Prowadzi pilotaże projektów międzynarodowych w tym zakresie. Ma doświadczenie kilku tysięcy sesji coachingu indywidualnego oraz kilkudziesięciu sesji team coachingu. Przyjmuje w pracy z zespołami zarządzajacymi kompleksowe podejście procesowe.  

Pasje:
Psy – duże, samochody – szybkie, kuchnia – egzotyczna, muzyka – głośna! 

Rafał Brożyna


Trener / Coach / Konsultant 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja: marketing) na Politechnice Koszalińskiej. Ukończone kursy: „Podyplomowe studia Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im. L. Koźmińskiego, Kurs trenerski - „Profesjonalny Trener - szkolenia doskonalące warsztat trenerski" w Firmie 2000 sp. z o.o. 

Doświadczenie zawodowe:
Realizował wiele projektów szkoleniowych ze sprzedaży i obsługi klienta zarówno przez telefon, jak również ze sprzedaży bezpośredniej. Koordynował i realizował wiele projektów szkoleniowych, zarówno w organizacjach w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. budowaniem działów szkoleń i jakości, koordynowaniem pracy Trenerów Wewnętrznych, oraz prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników. 

Specjalizacja:
Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych (zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing, zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja). Od 2010 r. członek jury i przewodniczący Jury konkursu Telemarketer Roku. 

Największe sukcesy:
Realizował projekty między innymi dla: HRK S.A., , ZIBI S.A., MID Ocean Brands Polska sp. z o.o., FRANKE Polska sp. z o.o., NC Koperty sp. z o.o., ORANGE Polska, Cursor S.A., TVN S.A., CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o. ING Nationale Nederlanden, AmRest sp. z o.o. (Pizza HUT i KFC), PKO BP S.A., Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, Netia S.A., P4 Sp. z o.o (telefonia Play), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Nowoczesna Firma S.A., Kompania Piwowarska S.A., Suzuki Motor Poland, Nieruchomości Wysokiński, MK Cafe&Tea, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o, Zakłady Azotowe Puławy S.A.  

Tomasz Drożdż


Trener/ Coach/ Konsultant 

Wykształcenie:
Absolwent Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Trener Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych rekomendowany i certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończył kurs trenerski i uzyskał certyfikat Trenera Racjonalnej Terapii Zachowania Posiada akredytację Professional Certified Coach (PCC) wydaną przez International Coach Federation. Ukończył akredytowaną przez ICF Szkołę Coachów "The Art And Science of Coaching". 

Doświadczenie zawodowe:
Swoje doświadczenie coachingowe (ponad 700 godzin coachingowych) oraz trenerskie (ponad 3500 godzin szkoleniowych) zdobywał realizując projekty szkoleniowe i dydaktyczne m.in. dla: Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Krakowskiej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera, Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego, Biura Karier UJ, Polskiego Towarzystwa Psychologii Behawioralnej, Instytutu Kształcenia Nauczycieli, Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, a także wielu innych instytucji oświatowych i biznesowych. W ramach współpracy z licznymi firmami szkoleniowymi współrealizował różnorodne projekty szkoleniowe dla takich klientów jak między innymi: Telekomunikacja Polska S.A., Cebal Tuba, Strabag, Urząd Miasta Krakowa, Krakowski Holding Komunalny, Kopalnia Soli Wieliczka S.A, Cersanit S.A., Rovese, Witek, Goodrich Krosno, Trimtab, TOP, Opoczno S.A., Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Lubuski Urząd Wojewódzki oraz sesje coachingu indywidualnego i grupowego zarówno dla pracowników liniowych jak również wyższej kadry zarządzającej.  

Specjalizacja:
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rozwojem osobistym, zawodowym oraz łączeniem na co dzień tych dwóch obszarów. Jego doświadczenia z coachingiem w organizacjach obejmują zarówno executive coaching jak i również coaching rozwoju osobistego i zawodowego. Od ponad 10 lat prowadzi także szkolenia z zakresu radzenia sobie ze stresem, kreatywności, współpracy w zespole, asertywności, analizy procesu grupowego, efektywnej komunikacji i autoprezentacji, psychologii reklamy, PR, motywacji do zmiany i zarządzania zmianą, zarządzania sobą w czasie, zarządzania wiekiem, profilaktyki wypalenia zawodowego, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz zagrożenia życia, identyfikacji i zmiany niezdrowych przekonań oraz wyznaczania i osiągania celów.  

Największe sukcesy:
Szczęśliwy mąż i ojciec dwóch bliźniaczek. Podstawowym przekonaniem, które towarzyszy mu
w pracy trenera i coacha jest to, że każdy może pragnąć więcej, niż ma, i osiągnąć więcej, niż pragnie. Prawdziwym sukcesem jest, gdy doświadcza tego w pracy z innymi. 

Pasje:
Dostrzeganie blasku w oczach ludzi, z którymi pracuje. Śpiewanie gospel. Odnajdywanie sensu i odczuwanie wdzięczności. Taniec. Fotografia. Góry.  

Adrianna Filiks


Konsultantka/ Trenerka/ Coach 

Wykształcenie:
Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania. 

Doświadczenie zawodowe:
16 letnia praktyka w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, strategii zarządzania wiekiem, zarządzania zmianą, zarządzania w oparciu o kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu. Na poziomie operacyjnym wykonywanie: rekrutacji i selekcji, procedur adaptacji, opracowywanie i wdrażanie systemów motywacyjnych, systemów szkoleń - analiza potrzeb szkoleniowych, wdrażanie oceny pracy, prowadzenie AC/DC. 10 letnie doświadczenie dydaktyczne – trener, wykładowca min z tematów: Motywowanie, Strategiczne zzl, Przywództwo, Budowanie efektywnych zespołów, Rekrutacja i selekcja, Zarządzanie szkoleniami, Zarządzanie zmianą, 10 letnia praktyka w zakresie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy: aktywizacja osób zagrożonych utratą pracy lub bezrobotnych - ocena indywidualnych zasobów osób bezrobotnych, diagnoza predyspozycji zawodowych, pomoc w rozwoju ich kompetencji. Specjalizacja w zakresie opracowywania i przeprowadzania badań satysfakcji i motywacji z pracy, oraz analizy barier komunikacyjnych.  

Specjalizacja:
Prowadzi warsztaty z zakresu zarządzania personelem /min. strategiczne zzl, zarządzanie zmianą, zarządzanie wiekiem, budowanie zaangażowanych zespołów, rekrutacja i selekcja, zarządzanie szkoleniami, motywacja, trudne rozmowy w zarządzaniu zasobami ludzkimi/, dla zarządów, kadry kierowniczej i menedżerskiej w ramach szkoleń zamkniętych, szkoleń otwartych oraz konferencji ogólnopolskich. 

Największe sukcesy:
Dwukrotna Laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku. Zdobywczyni I miejsca w prestiżowym konkursie Menedżer Szkoleń Roku 2000, jak również I miejsca w konkursie Lider Zmian 2001 za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi. Uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwestor w Kapitał Ludzki na rok 2001 oraz ponownie na rok 2002. 

Pasje:
Cele zawodowe... i nie tylko :) KORONA ZIEMI: 2001 Mont Blanc, 2002 Kilimanjaro, 2003 Elbrus, 2004 Konstancja, 2005 Jaś, od 2007 lodowce zdobyte i kilka 4 tysięczników :) .... cdn. FOTOGRAFIA: 2004 wystawa fotograficzna /pierwsza/ PODRÓŻE: na bliższe i dalsze krańce świata. Motto: „Nie chodzi o to, aby wytrwać wieczność… chodzi o to, aby wytrwać wieczność z samym sobą…”. 

Joanna Gilewska


Trener/Doradca/Kierownik projektu 

Wykształcenie:
Doświadczony menedżer z tytułem PRINCE2 Practitioner, międzynarodowym certyfikatem w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE2®. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła szkołę trenerów o profilu zarządzanie zmianą. 

Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie menedżerskie zdobywała w najbardziej renomowanych firmach konsultingowych, realizując wielomilionowe projekty rozwojowe dla podmiotów z różnych branż i sektorów i zarządzając departamentem ds. realizacji projektów. Sercem – strateg. Wspiera kadrę zarządzającą w procesie budowania strategii, wdrażania zarządzania przez cele i modernizowania systemów kompetencyjnych. Zarządza wielopoziomowymi projektami rozwojowymi, by realizować cele swoich klientów. I zawsze je osiąga. Duszą – doradca i trener. Pomaga organizacjom budować ich dojrzałość projektową, współtworzy standardy zarządzania i przygotowuje menedżerów do pracy metodą projektową. Wdraża zarządzanie przez cele i integruje je z systemami kompetencyjnymi i procesowymi. Pracowała m.in. dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Urzędu Zamówień Publicznych, grupy Piotr i Paweł, Amica Wronki, Diagnostyka, Vetoquinol Biowet. 

Specjalizacja:
Projektowanie i wdrażanie kompleksowych systemów zarządczych. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania projektami i zarządzania przez cele, a także badań efektywności i ewaluacji. Badania dojrzałości organizacyjnej. Prowadzi zajęcia także w języku angielskim (legitymuje się Certificate of Advanced English).  

Największe sukcesy:
Jakościowe: finalistka konkursu IPMA Polish Project Excellence Award (Doskonałość w zarządzaniu projektami). Ilościowe: projekty o wartości 45 mln zł, dla łącznie ok. 55 tysięcy uczestników, w tym zarządzanie zespołem liczącym 1400 osób, który w ciągu 7 miesięcy przeprowadził 22400 godzin konsultacji. 

Pasje:
Zarządzanie projektami i przez projekty oraz zaszczepianie tej miłości wśród innych. W sferze prywatnej – podróże i kulinaria. 

Wojciech Grzybowski


Trener / Coach / Konsultant 

Wykształcenie:
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Absolwent polsko – austriackiej szkoły trenerów WIFI w Wiedniu – trener biznesu. 

Doświadczenie zawodowe:
Od 10 lat związany ze szkoleniem i rozwojem pracowników w renomowanych firmach. Swoje doświadczenie zdobywał, jako pracownik CITIBANK HANDLOWY. Przez 7 lat pracował na stanowiskach sprzedażowych, gdzie jako telemarketer, doradca klienta, lider zespołu oraz Regionalny Kierownik ds. rozwoju był współtwórcą sukcesów sprzedażowych. Ze względu na dużą skuteczność jego metod pracy, został Kierownikiem Działu Rozwoju i Szkoleń, co było początkiem jego kariery trenerskiej. Funkcje Trenera i Kierownika Działu Rozwoju pełnił również w Telekomunikacji Polskiej przez okres 3 lat. 

Specjalizacja:
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji interpersonalnej w sprzedaży, zarządzaniem zespołami sprzedażowymi, negocjacjami na poziomie asertywności i tworzeniem standardów sprzedaży i obsługi klientów. 

Największe sukcesy:
Opracowanie i przeprowadzenie szkoleń adaptacyjnych dla sprzedawców kart kredytowych dla agencji sprzedaży w Citibanku 2000 – 2003 r. Opracowanie i przeprowadzenie szkoleń adaptacyjnych i sprzedażowych dla sprzedawców d2d w Telekomunikacji Polskiej 2003 – 2005 r. Opracowanie i przeprowadzenie projektu szkoleń sprzedażowych i menadżerskich dla pracowników i kierowników Opolska SKOK w 2005 – 2006 r. Przeprowadzenie projektu szkoleń Akademia Profesjonalnej Sprzedaży dla sieci Autoryzowanych Punktów Sprzedaży w 2007 r. 

Pasje:
Pasjonują go zwykłe rzeczy: koszenie trawy i uprawianie ogrodu w weekendy, sobotni wieczorny grill, jesienne wędrówki po górach, dobra lektura w deszczowe wieczory, rodzina na co dzień i urlopowe lenistwo. Dodatkowo uwielbia rajdy i wyścigi samochodowe, narciarstwo zimą i windsurfing latem. 

Grzegorz Gustaw


Trener / Mentor 

Wykształcenie:
Psycholog organizacji, certyfikowany trener biznesu, absolwent kompleksowej szkoły trenerów Akademia Mistrzów Treningu oraz szkoły mentorów Collegium Wratislaviense. Posiada potwierdzone egzaminem kompetencje trenerskie na poziomie EQF-V (starszy trener). Ukończył studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie uzyskał dyplom z wyróżnieniem. Studiował również psychologię pracy we Francji. Obecnie doktorant Uniwersytetu Jagiellońskiego z otwartym przewodem doktorskim w dziedzinie psychologii.  

Doświadczenie zawodowe:
Szkolił pracowników oraz kadrę zarządzającą firm oraz instytucji takich jak: Nestle Polska, Grupa Powen-Wafapomp S.A., NGK Ceramics Polska, Gold Drop, E.ON Energie Odnawialne Sp. z o.o., Benedicte J.G. Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Prowadził diagnostykę organizacji, realizował projekty doradcze oraz Assessment i Development Center. Wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu National-Louis University w Nowym Sączu. Autor kursów: Psychologia w zarządzaniu, Praktyczna psychologia zarządzania oraz kursu prowadzonego w języku angielskim: Psychology of Management. Regularnie publikujący autor. Jego teksty ukazały się m.in. na łamach: tygodnika Polityka, tygodnika Wprost, miesięcznika psychologicznego Charaktery oraz pism specjalistycznych: Psychologia Społeczna, Świat Przemysłu Farmaceutycznego. Występował również jako ekspert z dziedziny psychologii w realizowanych na żywo przez Polskie Radio audycjach z cyklu Zostaw wiadomość. 

Specjalizacja:
Specjalizuje się w obszarze zarządzania oraz kompetencji miękkich. Szkoli m.in. z następujących tematów: Akademia Menedżera, Zarządzanie jakością, Motywowanie pracowników, Mentoring, Budowanie zespołu, Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja czasu pracy, Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, Wystąpienia publiczne, Asertywna komunikacja, Twórcze rozwiązywanie problemów i doskonalenie firmy. Szkolenia prowadzi w językach: polskim, angielskim i francuskim.  

Największe sukcesy:
Posiadanie pasjonującej pracy – satysfakcja z faktu, że w życiu zawodowym robi to, co kocha. Sukcesy studentów, stosujących techniki, których nauczyli się podczas jego autorskich kursów, najwyższy stopień zadowolenia uczestników szkoleń zarówno z zawartości merytorycznej warsztatów, jak i atrakcyjności ich przeprowadzenia. Liczne publikacje w najważniejszych tygodnikach opinii w Polsce, uzyskanie dyplomu mgr psychologii z wyróżnieniem na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz otwarcie przewodu doktorskiego.  

Pasje:
Psychologia, tworzenie programów szkoleniowych, dziennikarstwo, podróże, wolontariat w ramach programu Youth in Action, motoryzacja i nowe technologie, poszukiwanie perełek w obrębie niszowych gatunków muzycznych  

Michał Hanuszek


Przedsiębiorca, Trener Biznesu, Konsultant ds. rynku chińskiego 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska na kierunku Zarządzanie i Marketing w Organizacji Gospodarczej na Uniwersytecie Technologiczno – Przyrodniczym w Bydgoszczy oraz studiów podyplomowych na wydziale Ekonomii i Zarządzania w Opolu w zakresie: Biznes międzynarodowy Unia Europejska – Chiny. Absolwent Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. 

Doświadczenie zawodowe:
Wiceprezes i współzałożyciel firmy o międzynarodowym zasięgu w branży energetycznej, która z dużymi sukcesami działa na rynku od 20 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjacjach biznesowych w zakresie międzykulturowym - negocjował na rynkach azjatyckich i europejskich. Wiceprezes firmy Pasja Grupa Dobrych Trenerów, Dyrektor ds. sprzedaży w firmie Rule No.8.  

Największe sukcesy:
Umiejętnie i z zaangażowaniem godzi obowiązki rodzinne z pracą zawodową. Wraz z żoną i trójką dzieci aktywnie spędza czas wolny. Wspólnie z Przyjacielem i wspólnikiem zaprojektował i wdrożył na polskim rynku, pod swoją marką, nową grupę produktów w branży energetycznej, która z powodzeniem konkuruje z największymi producentami na świecie.  

Pasje:
Zapalony pasjonata podróży, wspinaczek wysokogórskich, edukacji z zakresu kultury azjatyckiej i psychologii biznesu. Kocha wyzwania biznesowe, gdzie ludzie, którzy z nim współpracują „ nie muszą tylko chcą”. 

Aleksandra Holewa


Menadżer/Trener Biznesu/Coach ACC ICF 

Wykształcenie:
Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Coacha.  

Doświadczenie zawodowe:
Wieloletni menadżer, trener i coach. Otwarty umysł. Mówi o sobie, iż w życiu ma jeszcze wiele do zrobienia. Jej głównym celem zawodowym jest wspieranie ludzi w odkrywaniu swojej drogi prowadzącej od planu do efektu. Swoje doświadczenie buduje od ponad 17 lat pracując dla firm z różnych branż. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami m.in. sprzedaży i obsługi klienta, rekrutacji, prowadzeniu szkoleń, zdobyte w dużych firmach. Pracowała 8 lat na stanowiskach kierowniczych w strukturach sprzedaży. Podkreśla również, że miała i ma możliwość uczenia się od najlepszych. Na swojej drodze zawodowej pracowała z charyzmatycznymi liderami, jak również z zaangażowanymi zespołami. Ponadto uważa, iż bycie trenerem, coachem i menadżerem daje możliwość uczenia się w realnych sytuacjach, co jest to niezwykle cennym doświadczeniem. Ceni sobie stały rozwój wierząc, „że jeżeli ludzie wiedzieliby, co już robią dobrze, robiliby dobrze więcej.” Szkoli w sektorach usługowych, produkcyjnych i automotiv. Prowadzi indywidualny coaching menadżerski oraz life coaching. Współpracuje z instytucjami realizującymi projekty Unijne. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w zakresie coachingu. Sympatyk Śląskiego Stowarzyszenia Trenerów Zarządzania Matrik Stale rozwija swoje umiejętności coachingowe i trenerskie uczestnicząc w programach trenerskich, coachingowych m.in.: „Train the Trainer” (Schenk Institute), „Certyfikat Team Coaching” – ICF, "Certyfikat Coach prowokator A”, „Racjonalna Terapia zachowania" RTZ I. Akredytacja Associate Certified Coach – ICF, Praktyk Metody Points Of You, oraz Praktyk NLP (neuro-lingwistyczne programowanie). 

Specjalizacja:
Specjalizuje się w obszarze zarządzania oraz kompetencji miękkich. Prowadzi szkolenia z zakresów: skutecznej komunikacji oraz feedbacku, poprawy efektywności zespołów, delegowania, motywowania, coachingu menadżerskiego, rozwiązywaniu trudnych sytuacji zawodowych, budowania relacji, asertywnej postawy, efektywności osobistej, autoprezentacji i radzenia sobie ze stresem. Jest praktykiem profesjonalnej obsługi Klienta. Specjalizuje się w coachingu menadżerskim i coachingu zawodowym związanym z rozwojem i karierą, zarówno dla osób przed, jak i po awansie. 

Największe sukcesy:
Zgodnie z jej mottem życiowym: „Zapytaj siebie co sprawia, że naprawdę żyjesz. Światu potrzeba ludzi, którzy żyją.", sukcesem jest umiejętność odpowiedzi na pytanie - co sprawia, że żyjesz? Dla niej to; spójność w byciu sobą, spełnienie zawodowe i rekomendacje Klientów, dystans do siebie oraz bycie radosną mamą. 

Pasje:
Koncerty – fanka rocka i jazzu, słuchaczka Trójki Polskiego Radia, niekomercyjne kino, typy osobowości i neurobiologia. Aktywnie prowadzi własnego bloga. Ulubiony cytat: „Największym niezbadanym terytorium na świecie jest przestrzeń między naszymi uszami” - Bill O’Brien. 

Krzysztof Prystupa


Trener / Aktor 

Wykształcenie:
Absolwent Podyplomowego Studium Logopedycznego na Uniwersytecie Warszawskim Ukończył Akademię Teatralną im. Al. Zelwerowicza w Warszawie Wydział Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku Ukończył Stacjonarne Studio Aktorskie „SPOT”, Prywatna Dwuletnia Szkoła Pomaturalna Odbył szkolenie dla liderów grup międzynarodowych w Placówce Kształcenia Młodzieży w Hirschluch, Niemcy Ukończył kurs „Profesjonalny trener zarządzania MATRIK – narzędzia pracy trenera” Ukończył Szkołę Mentorów w Collegium Wratislaviense.  

Doświadczenie zawodowe:
Prowadzi własną firmę szkoleniową ViaMowa • Pracował, jako Asystent w PWST w Krakowie przy przedmiocie wymowa sceniczna • Pracuje w Teatrze Maski, Lalki i Aktora „Groteska” w Krakowie na stanowisku aktora • Prowadził wykłady i ćwiczenia z fonetyki i wyrazistości wymowy w Seminarium Ojców Pijarów w Krakowie • Prowadził zajęcia z wymowy w Pałacu Młodzieży w Katowicach, w Ośrodku Przygotowań Aktorskich na rzecz Stowarzyszenia Czasu Wolnego Dzieci i Młodzieży Udziela indywidualnych treningów z wystąpień publicznych, emisji głosu (ponad 1000 godz. )oraz koryguje wady wymowy u osób dorosłych • Prowadzi wykłady i ćwiczenia w obszarze pracy z głosem, komunikacji werbalnej i autoprezentacji • Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i biznesu z zakresu emisji i higieny głosu, edukacji teatralnej, wystąpień publicznych (przeszkolonych ok. 1000 osób) Prowadził warsztaty z komunikacji werbalnej dla uczestników z Łotwy, Norwegii, Rumunii, Włoch i Polski podczas Democarte International Youth Exchange w Czorsztynie. 

Pasje:
Interesuje go odkrywanie zakamarków rodzinnego Roztocza, uprawia biegi długodystansowe i jazdę na rolkach.  

Krzysztof Szachniewicz


Trener/Menedżer Projektów Szkoleniowych 

Wykształcenie:
Dyplom Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, absolwent Uniwerystetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – kierunek Ekonomia Menadżerska, Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania – kierunek Zarządzanie i Marketing, Szkoły Zarządzania Sprzedażą w Warszawie – kierunek Trener Działu Sprzedaży.  

Doświadczenie zawodowe:
19 lat w branży FMCG w firmach Gillette i Reckitt Benckiser. Przez ten czas zajmował różne stanowiska takie jak: Key Account Manager, District Manager, Field Sales Development Manager, Product Advaisor Manager, Project Manager, Sales Trainer, Head of Local Chain. Zdobywał doświadczenie w rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał kilkuset osobowymi zespołami sprzedaży. Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla managerów, przedstawicieli, doradców produktowych. Zajmował się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń, treningów, coachingiem managerów sprzedaży, projektami w obszarze sprzedaży, merchandisingu i trade marketingu.  

Specjalizacja:
Szkolenia z obszaru First Line Manager, budowanie zespołu, zarządzanie zespołem, rekrutacją sił sprzedażowych, coaching, rozmowy okresowe, techniki sprzedaży. Ostatnio pasjonuje się motywacją i przekraczaniem granic dotychczasowych możliwości. 

Największe sukcesy:
Prywatne: wyrozumiała żona i dwie wspaniałe córki. Biznesowe – zbudowanie efektywnych zespołów, wyszkolenie i zainspirowanie wielu kierowników zespołów, ogromna zmiana w podejściu do otaczającego świata, choć jak sam twierdzi największy sukces cały czas przed nim… 

Pasje:
Instruktor nurkowania SSI, żeglarz, motorowodniak, pasjonat podróży, miłośnik Chorwacji, w ostatnim czasie do jego pasji dołączyły… skoki ze spadochronem, które pochłaniają każdy możliwy wolny czas.  

Roman Szymczak


Konsultant/ Trener/ Ekspert Trade Marketingu 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lubinie oraz studiów podyplomowych Master of Business Administration University of IIlinois in Urbana-Champain. Certyfikowany Project Manager poziom „D” według standardów IPMA i PRINCE2. 

Doświadczenie zawodowe:
Piastował stanowiska managera, nabierając doświadczenia w handlu sieciowym wielkopowierzchniowym w takich firmach jak: Makro Cash & Carry i Kaufland. Był managerem w spółce dystrybucyjnej hurtowej Tradis, zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi DIY na terenie Europy Środkowo-Wschodniej Toko International (obecnie BEAST Global Tool Company). Odpowiadał za realizację projektów informatycznych, usprawniających sprzedaż w sieci detalicznej Kaufland. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek handlowych w branży FMCG. Doradzał jednostkom samorządowym w zakresie realizacji projektów prywatyzacyjnych spółek miejskich i skarbu państwa. 

Specjalizacja:
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami handlowymi, zarówno detalicznymi, jak i hurtowymi. Pracując na stanowiskach operacyjnych w Makro Cash&Carry i Kaufland, zdobył wiedzę z zakresu zarządzania detalem sieciowym. Odpowiedzialność za handel w Toko International pozwoliła na poznanie międzynarodowych standardów prowadzenia biznesu handlowego. Prowadził rozmowy handlowe z firmami z Holandii i Chin oraz sprzedażowe u kontrahentów z Europy Środkowo-Wschodniej. Prowadził negocjacje biznesowe dotyczące sprzedaży i zakupów udziałów oraz spółek prawa handlowego. Uczestniczył w budowaniu strategii handlowej dużej grupy kapitałowej dla wszystkich jej segmentów hurtu – detalu własnego – detalu franczyzowego. Jako szef sieci sklepów odpowiadał za ustalanie i realizację strategii również z zakresu Trade Marketingu Detalicznego. 

Największe sukcesy:
Życie prywatne: od 17 lat pozostaje w szczęśliwym małżeństwie z Iwoną, ma dwie córki Esterę 14 lat i Miriam 7 lat. Uczestniczył w pięciu maratonach (42.150m) w Krakowie, Tarnobrzegu, Warszawie i ½ IronMen (1,9km pływanie, 90km rower, 21km bieganie). Życie zawodowe: zbudował wraz z zespołem kompletny modelu nowoczesnego sklepu detalicznego w branży FMCG, wyróżniony tytułem Market Roku 2010 w konkursie organizowanym przez „Wiadomości Handlowe”, przyznanym przez Kapitułę pod przewodnictwem Profesora Witolda Orłowskiego.  

Pasje:
Sport – ukończył szkołę sportową specjalizując się w pływaniu - do dzisiaj jest to jego pasja. Od jakiegoś czasu biega, a jego marzeniem stało się uczestnictwo w maratonie (cel: 2012 rok). Dodatkowo aktywnie uprawia siatkówkę, jest uczestnikiem amatorskiej ligi. Oprócz sportu - czytanie książek – dużo i często - głównie z tematyki zarządzania, psychologii biznesu, ale również beletrystykę. 

Anna Urbańska


Trener/Master Trenerem Structogramu 

Wykształcenie:
Absolwentka Historii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych: - Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Wyższa Szkoła Bankowa Toruń - Coachingu, Wyższa Szkoła Gospodarki Bydgoszcz, - Psychoterapiii i Socjoterapii, KCP Kraków, - Psychologii w marketingu i zarządzaniu, UAM Poznań.  

Doświadczenie zawodowe:
Od 15 lat prowadzi szkolenia i treningi dla największych korporacji w Polsce i Europie m.in. z zakresu technik sprzedaży, marketingu, motywacji i zarządzania. Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Współpracuje z instytucjami realizującymi projekty Unijne. Fachowość i doświadczenie łączy z doradztwem psychologicznym. Stworzyła kilkanaście zaawansowanych programów szkoleniowych z zakresu rozwoju umiejętności sprzedaży i komunikacji biznesowej. Na co dzień współpracuje z największymi polskimi bankami i międzynarodowymi korporacjami prowadząc regularny coaching sprzedażowy oraz szkolenia dla trenerów wewnętrznych. Swoje kwalifikacje zawodowe doskonaliła na następujących kursach, warsztatach, seminariach i szkoleniach specjalistycznych: - Centrum Edukacji Doskonalenia Kadry i Rozwoju – kurs doskonalenia zawodowego „Psychoedukacja i pomoc psychologiczno-pedagogiczna w placówkach oświatowych” - Wyższa Szkoła Bankowa, Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń – szkolenie modułowe „Komunikowanie i public relations w sytuacjach kryzysowych” - Klub Edukacyjna NLP – zaawansowany kurs neuro-lingwistycznego programowania, tytuł Master Practitoner in Art of NLP - The Australasian Institute of Neuro-Linguistic Programming – kurs z zakresu Time Line oraz hipnoterapii - The Australasian Institute of Neuro-Linguistic Programming – kurs neuro-lingwistycznego programowania, tytuł Master Practitioner of NLP - W. Frąckowiak i Partnerzy – seminarium “Techniki sprzedaży i automotywacja” - Chairos – seminarium na temat „Zarządzanie charyzmatyczne oraz Sprzedaż Naturalna i rekrutacja” - Wyższa Szkoła Bankowa, Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń – seminarium „Psychologia w służbie biznesu” - Centrum Promocji Edukacji i Strategii Rozwoju Regionalizmu MENTOR – warsztat dla nauczycieli z zakresu muzykoterapii - Ośrodek Doskonalenia Ustawicznego „Centrum IB” – kurs doskonalenia zawodowego „Socjoterapia i psychoprofilaktyka w placówkach oświatowych” Certyfikaty: Przywództwo Sytuacyjne SLII, Master Practitioner of NLP, Trener DISC, Master Trener STRUCTOGRAM®.  

Specjalizacja:
Prowadzeniu szkoleń z zakresu: technik sprzedaży, marketingu, reklamy, motywacji i automotywacji, zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji, mediacji, komunikacji interpersonalnej, public relations, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, team buldingu i innych - Prowadzeniu szkoleń ogólnorozwojowych: techniki radzenia sobie ze stresem, sztuki wyznaczania i realizowania celów, samooceny, poczucia własnej wartości, asertywności, zarządzania sobą w czasie i innych - Coachingu menedżerskim/życiowym/sportowym - Pracy z osobami poszukującymi zatrudnienia - Prowadzeniu skutecznych spotkań sprzedażowych oraz spotkaniach z klientami badającymi ich potrzeby szkoleniowe - Opracowania projektów i materiałów szkoleniowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta - Skutecznej współpracy z instytucjami pozyskującymi i realizującymi projekty unijne.  

Największe sukcesy:
Prowadzenie Centrum Edukacyjno – Consultingowego CONCRET od 15 lat oraz Policealnego Studium Zawodowego. Uzyskanie dyplomu Mastertrenera STRUCTOGRAM® Bycie Mamą, Partnerką i trenerem. 

Pasje:
Ludzie, książki, uczenie się i rozwój. 

Krzysztof Więczkowski


Trener / Konsultant 

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego oraz Bioinżynierii na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Ukończył Studia Podyplomowe w zakresie Zarządzania Marketingiem w Przedsiębiorstwie na SGH w Warszawie, Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz Akademię Trenera Biznesu na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Jest certyfikowanym audytorem wewnętrznym systemów zarządzania jakością organizacji BVQI i TUV. 

Doświadczenie zawodowe:
Wieloletnie doświadczenie w spółkach branży FMCG na stanowiskach sprzedażowych, skupowych i menedżerskich. W tym trzy lata na stanowisku Wiceprezesa spółki zatrudniającej ponad 1000 osób. Obecnie trener i przedsiębiorca w Branży Farmaceutycznej i Consultingowej.  

Specjalizacja:
Szczególne zainteresowanie kieruje na budowanie wydajnych zespołów, naukę sztuki przywództwa i efektywnej komunikacji. Od wielu lat zajmuje się optymalizacją procesów zarządzania i motywowania pracowników. W swojej pracy zawodowej koordynował pracę kilkunastu działów w obrębie jednej firmy, gdzie osiągał liczne sukcesy przykładając szczególną uwagę na formułowanie i realizację wspólnych celów oraz eliminację zatorów komunikacyjnych i motywacyjnych. 

Największe sukcesy:
To moje życie, rodzina: żona, trzy córki i przyjazna domowa atmosfera. Na gruncie zawodowym – stworzenie wielu efektywnych zespołów ludzi i zdobywanie z nimi kolejnych wyzwań. 

Pasje:
Sport, podróże, historia. 

Konrad Wilk


Właściciel Orange Tree of Life by Konrad Wilk, coach, mentor, trener, mówca MLC, TG, ICF  

Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

Doświadczenie zawodowe:
Od 1999 roku związany z rynkiem mediów. Pracował w działach marketingu i reklamy wielu wydawnictw prasowych. Przeszedł w nich wszystkie szczeble kariery. Wielokrotnie był wybierany handlowcem roku. W 2004 roku założył własną agencję brokerską, w ramach której szybko odniósł znaczny rynkowy i finansowy sukces. Poświęcił się swojej podróżniczej pasji, zarządzanie agencją przekazując znakomitym współpracownikom. Po sześciu latach intensywnych podróży po Afryce, Ameryce południowej, a przede wszystkim południowej Azji, wrócił do kraju, by rozpocząć przygotowania do roli osoby wspierającej rozwój osobisty innych. Założył firmę Orange Tree of Life, w ramach której od 2009 roku pomaga ludziom w wyzwalaniu się z osobistych ograniczeń, neutralizowaniu podświadomych blokad, które utrudniają im życie z pełni osobistego potencjału. Wspiera ich zarówno w kontekstach osobistych, jak i zawodowych. Jego klientem jest człowiek, który czuje się gotowy do tego, by odkryć własną autentyczność, wyzwolić spójność wewnętrzno – zewnętrzną i spełniać się w życiu realizując swój osobisty i zawodowy sukces. W pracy z biznesem koncentruje się na pracy ze sprzedawcami, liderami, dyrektorami, prezesami. Wspiera ich w tematyce świadomej, a przez to efektywnej komunikacji, wystąpień publicznych, motywacji, rozwoju zdolności świadomego przywództwa, dba też o efektywność i jakość pracy zespołów. Ma na swoim koncie ponad 1250 godzin sesji coachingu indywidualnego, ponad 1000 godzin szkoleń, warsztatów, coachingu zespołów i wystąpień publicznych. Pracuje w języku polskim i angielskim. Stale obecny w mediach, publikuje artykuły, udziela wywiadów, pełni rolę eksperta. Kocha podróże, miłośnik i znawca Azji południowej, pasjonat wspinaczek wysokogórskich i nurkowania, maratończyk. Kluczowe przesłanie: „Zainwestuj w odkrycie swojej autentyczności i budowę świadomej marki osobistej. Ty jesteś najbardziej wartościową, najbezpieczniejszą, najwyżej oprocentowaną, najcenniejszą, najtrafniejszą inwestycją swojego życia.”*  

Specjalizacja:
Przede wszystkim koncentruje się na wspieraniu klientów w procesie budowania i wprowadzania w życie świadomej marki osobistej w oparciu o autorski program True You©. Autor książek: wydanej w 2011 roku, bazującej na jego 6 letniej przygodzie, podróżniczo-rozwojowej „Naga Asu” oraz „True You©, Ty™ - odkryj własną autentyczność, zbuduj świadomą markę, spełnij swój życiowy sukces ”*, która na początku 2016 roku ukaże się w sprzedaży.  

Największe sukcesy:
Nieustanny rozwój, gotowość do poddawania w wątpliwość pozornie własnych przekonań, co pozwala mu iść za głosem własnego serca, uwalniać się od podświadomych ograniczeń, realizować własną misję, żyć z pasją, spełniać się dla siebie i dla dobra tych wszystkich, którzy chcą korzystać z jego wsparcia. 

Katarzyna Wolska


Trener / Coach Personalny / Konsultant 

Wykształcenie:
Posiada Międzynarodowy Certyfikat Zawodowy Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju MATRIK potwierdzony przez PEARSON EDEXCEL INTERNATIONAL (International Certificate in Training, Learning and Development). Jest certyfikowanym konsultantem Insights Discovery i trenerem metodyki DiSC (DiSC Trainer Certyfication Inscape Partners International), certyfikowanym Doradcą i Asesorem. Dawniej Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi. 

Doświadczenie zawodowe:
Pierwsze szkolenia prowadziła w 1996 roku, lecz zawodowo zajmuje sie nimi od 2003 roku. W Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, gdzie była członkiem Zarządu, prowadzi treningi w ramach Szkoły Trenerów Dawniej dziennikarka radiowa (RMF FM), a także Dyrektor ds. rozwoju krakowskiej firmy doradczo szkoleniowej i Dyrektor zarządzający firm zajmujących się produkcją filmową, Sales Manager w branży informatycznej. Prowadzi zajęcia na kilku kierunkach studiów podyplomowych. Współautorka dwóch części książki „Vademecum trenera” współpracuje z miesięcznikiem "Benefit". Dodatkowo angażuje sie i prowadzi projekty medialne i wydarzenia - eventy- tematyczne oraz współpracuje przy nagraniach reklam. 

Specjalizacja:
Specjalizuje sie w indywidualnych zajęciach z przedstawicielami najwyższej kadry zarządzającej rozwijając ich kompetencje menadżerskie. Jest ekspertem w dziedzinie szeroko pojętej komunikacji, zarządzania i wizerunku. Hobbystyczne a zarazem specjalistyczne tematy to: zaawansowany warsztat kreowania wizerunku poprzez głos oraz profesjonalna prezentacja. Doradczo pracuję dla członków Zarządów, rozwija zespoły HR oraz kadrę trenerską. Równolegle pracuje w tematyce marketingowej. Realizowała projekty marketingowe i społeczne, w zakresie marketingu w biznesie realizowała tematy dotyczące: satysfakcji klienta, marketingu personalnego, marketingu w NGO a także prowadziła warsztaty strategiczne dotyczące budowania strategii marketingowo-sprzedażowej. 

Największe sukcesy:
Największym sukcesem jest powracający co kilka lat Klient, awansujący po wspólnej pracy podopieczny i kilkunastu obecnych trenerów na rynku, dla których mogłam być mentorem zawodowym. Życiowo największym sukcesem są moi synowie i sposób wspierania ich w pasjach jakich w życiu próbują. A do albumu sukcesów z przyjemnością dołączę osobiste osiągnięcia w branży medialnej, wszystkie postaci z którymi miałam przyjemność pracować, poznać u szczytu ich sławy i wiele się od nich nauczyć. 

Pasje:
Pasje: moją pasją jest rytm. Rytm życia, sportu i tańca. Dlatego część siebie zostawiłam w Indiach, a ta druga część pomieszkuje w Hiszpanii.  

Joanna Wysocka-Pawlak


Trener/ Koordynator Projektów Szkoleniowych 

Wykształcenie:
Psycholog z dyplomem MBA z zakresu HR. Po zakończeniu psychologicznych studiów magisterskich oraz licencjacie z anglistyki doskonaliła obie ścieżki wiedzy na studiach podyplomowych. Ukończyła Tłumaczenia Ekonomiczno-Prawne oraz Psychologię w Zarządzaniu na UAM.  

Doświadczenie zawodowe:
Od lat związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie w branży jako manager personalny, konsultant ds. szkoleń i rozwoju, koordynator programowy i koordynator ds. szkoleń. Dzięki temu poznała specyfikę procesów personalnych, co pozwala jej na wysoką efektywność podejmowanych działań szkoleniowych i doradczych. Podłoże psychologiczne oraz językowe praktykuje wspomagając procesy personalne w wielu firmach. W ciągu 7 lat przeszkoliła około 2000 osób, uzyskując wysokie oceny merytoryczne oraz bardzo dobrą ocenę sposobu prowadzenia zajęć. Projektuje i prowadzi sesje Assessment i Development Centre (Certyfikat Mangera ds. AC/DC). Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, na kierunku: Windykacja należności oraz Akademia Trenera Biznesu. Oprócz szkoleń dedykowanych potrzebom konkretnej organizacji, uczestniczyła również w kilkunastu projektach otwartych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, m.in.: Skuteczny Dialog w Biznesie, Na obcasach, Nasze kwalifikacja-nasz atut czy Zostań przedsiębiorcą. 

Specjalizacja:
Kompleksowe projekty rozwojowe polsko i angielskojęzyczne dotyczące przepływu informacji w zespole, zarządzania i budowania efektywnych zespołów projektowych, usprawniania procesów selekcyjnych, rekrutacyjnych i rozwojowych w przedsiębiorstwach. Prowadzi warsztaty ze skutecznej obsługi klienta angielskojęzycznego oraz szkolenia łączące najnowszą wiedzę psychologiczną ze środowiskiem biznesowym.  

Największe sukcesy:
Robię to, co lubię. Co więcej - zadowoleni Klienci kontynuujący projekty oraz liczne rekomendacje. Praca w międzynarodowym środowisku i prowadzenie projektów łączących różne środowiska.  

Pasje:
Sporządzanie potraw, które sprawiają radość innym (i cieszą oko). Architektura wnętrz i wszystko hand-made.