30-07-2015

Kreatorzy Mistrzowskiej Telesprzedaży - II edycja już w sierpniu - zapraszamy!

 

Czy chcesz poszerzyć wiedzę z zakresu efektywnej sprzedaży przez telefon?

Chcesz umiejętnie wykorzystywać techniki i narzędzia kontroli rozmowy podczas sprzedaży telefonicznej? Chcesz dowiedzieć się jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Uczestnicząc w naszym kursie udoskonalisz technikę rozmowy sprzedażowej, nauczysz się świadomie kontrolować przebieg rozmowy, poznasz techniki szybkiej analizy potrzeb klienta i nauczysz się dopasowywać produkty do jego oczekiwań.

Poza tym nauczymy Cię skutecznej automotywacji do rozmów telefonicznych z klientami trudnymi, a także radzenia sobie ze stresem i obiekcjami klientów.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

AUTOMOTYWACJA W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ

  • Od czego zależy, że „chce mi się chcieć rozmawiać przez telefon”?
  • Rola nastawienia podczas rozmowy telefonicznej
  • Koło wpływu – koło trosk a automotywacja do rozmowy telefonicznej
  • Proaktywność – Reaktywność i jej wpływ na efekty rozmowy telefonicznej

NARZĘDZIA KONTROLI ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  • Pytania profilujące i sugerujące i ich wpływ na poziom sprzedaży
  • Parafraza jako technika budowania relacji z klientem podczas sprzedaży telefonicznej
  • Liczebniki i koncentrowanie uwagi rozmówcy przez telefon
  • „Język Transformacji” i jego wpływ na poziom sprzedaży
  • „Deklaracja potencjału” w rozmowie telefonicznej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

  • Etapy prezentacji sprzedażowej – dostosowanie prezentacji do odbiorcy
    i najczęściej popełniane błędy podczas sprzedaży telefonicznej
  • Analiza: potrzeba – cecha - korzyść –generowanie potrzeb klienta przez telefon
  • Sprzedawanie korzyści – budowanie zwrotów prosprzedażowych – techniki wizualizacji
  • Finalizacja jako klucz do skutecznej sprzedaży telefonicznej – techniki finalizacji
  • Techniki wywierania wpływu przez telefon

OBIEKCJE – TECHNIKI PRACY Z OBIEKCJAMI

  • Powody powstawania obiekcji - kroki w pracy z obiekcjami
  • Obiekcje na poziomie sekretariatu/recepcji – sposoby radzenie sobie z nimi
  • Techniki rozwiewania obiekcji klienta – technika trzech kroków, przeformułowania, ale..
  • Asertywna rozmowa telefoniczna – techniki zachowań asertywnych

WARSZTATY

  • Od połowy drugiego dnia warsztaty. Praktyczne podejście – przygotowanie scenek w grupach w oparciu o zdobytą wiedzę podczas szkolenia.
  • Przeprowadzenie scenek z wykorzystaniem wewnętrznego systemu łączności.
  • Analiza przeprowadzonych rozmów w oparciu o Kartę Monitoringową

 

MIEJSCE SZKOLENIA: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123 A, Golden Floor

TERMIN SZKOLENIA: 20/21 sierpnia 2015
TRENER: Rafał Brożyna
WARTOŚĆ INWESTYCJI: 890 zł netto

Cena obejmuje 2 dni szkolenia, materiały szkoleniowe: podręcznik, notes, długopis, materiał poszkoleniowy oraz przerwę kawową, lunche.

 Możliwość zapisu po kliknięciu w link.

Serdecznie zapraszamy!