30-07-2015

Kreatorzy Mistrzowskiej Sprzedaży, kolejna edycja szkolenia już w październiku - zapraszamy!

1. Nastawienie to klucz do SUKCESU

  • Siła proaktywności
  • Sposoby wzmacniania nastawienia na działanie POMIMO barier, ograniczeń, kryzysu i awarii
  • Koło wpływu i koło trosk, a motywacja handlowca do osiągnięć
  • Metody optymalizacji motywacji wewnętrznej i podnoszenia wydajności pracy
  • Wyznaczanie celów i kontrola ich realizacji
  • Istota monologu wewnętrznego w pracy nad własną motywacją
  • Orientacja na cel czyli do brzegu


2. Elementy procesu sprzedaży

  • Określenie znaczenia poszczególnych etapów procesu sprzedaży
  • Sposoby zwiększania efektywności pracy na każdym etapie sprzedaży
  • Ważność i oryginalność zagajenia
  • Fundamenty dobrej relacji biznesowej i sposoby jej budowania
  • Handlowiec = Doradca klienta = ekspert; Handlowiec przychodzi doradzić, a nie sprzedać
  • Ewolucja handlowca, czyli jak wejść w buty Klienta


3. Umiejętność identyfikacji i analizy potrzeb Klienta

  • Motywy zakupowe i ich rodzaje - uniwersalne potrzeby klienta
  • Po co badać oczekiwania Klientów?
  • Skuteczne sposoby rozpoznawania potrzeb Klientów
  • Pytania typu Jocker
  • Metoda SPIN- znaczenie pytań o konsekwencje problemów


4. Ofertowanie oparte na korzyściach

  • Sposoby uświadamiania Klientowi jego potrzeb
  • Zdefiniowanie pojęć: cecha - zaleta - korzyść
  • Mówienie językiem potrzeb i korzyści
  • Co kupują Klienci?
  • Testowanie wartości; Cena: koszt czy inwestycja


5. Skuteczna finalizacja sprzedaży

  • Kluczowe czynniki determinujące finalizację sprzedaży
  • Techniki finalizacyjne - rola pytań w domykaniu sprzedaży
  • Lingwistyka perswazyjna - wzmacniacze i osłabiacze językowe
  • Sposoby odpierania obiekcji klienta (m.in. metoda 4P, wartość dodana)
  • Czym zachęcać klienta do kupna - co nas wyróżnia, dlaczego jesteśmy lepsi od konkurencji?
  • Dostosowanie zamknięcia sprzedaży do sytuacji


KORZYŚCI DLA FIRMY

  • Błyskawiczny wzrost zysków
  • Zwiększenie zaufania i zadowolenia Klientów
  • Bardziej zmotywowani i proaktywni Handlowcy, a przez to mający większą inicjatywę;
  • Bardziej zadowoleni, wydajni i elastyczni pracownicy
  • Zwiększenie ilości, jakości, oraz solidności relacji biznesowych
  • Profilaktyka niedomówień i konfliktów z Klientami, poprzez wyszkolenie pracowników
        w zakresie
  • rozpoznawania właściwych (rzeczywistych) potrzeb Klienta
  • Postrzeganie marki jako jeszcze bardziej godnej zaufania i profesjonalnej


KORZYŚCI DLA HANDLOWCA

  • Zdolność zwiększania swojej motywacji, energii i działania POMIMO przeszkód
  • Precyzyjne diagnozowanie i adekwatne odpowiadanie na potrzeby Klientów
  • Umiejętność uszczęśliwiania Klientów, poprzez ofertowanie językiem korzyści
  • Wiedza o tym jak sprzedawać bez zbędnego obniżania ceny
  • Łatwość w domykaniu sprzedaży i odpieraniu obiekcji klienta
  • Wzmocnienie zasobów osobistych, siły i stanowczości w relacjach z innymi
  • Szybsze i bezstresowe zdobywanie Klientów

 

MIEJSCE SZKOLENIA: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123 A, Golden Floor

TERMIN SZKOLENIA: 21/22 października 2015
TRENER: Jakub Lewandowski
WARTOŚĆ INWESTYCJI: 790 zł netto

Cena obejmuje 2 dni szkolenia, materiały szkoleniowe: podręcznik, notes, długopis, materiał poszkoleniowy oraz przerwę kawową, lunche.

Możliwość zapisu po kliknięciu w link.